Home / אודות אמיר פרלמן

אודות אמיר פרלמן

אמיר פרלמן
נולד ב 27 לאוקטובר שנת 1967בישראל.

כיום מנכ“ל פרלמן סחר בע“מ חברה המתמחה בפיתוח ,יבוא חמרי גלם, יצור ושיווק תוספי מזון.
מייסד מדיקל צ‘י קונג ישראל העוסקת בהכשרת מדריכי צ‘י קונג ומקיימת פעילות בפריסה ארצית.
מייסד ומוביל חטיבת המחקר ופיתוח בחברת בודי בלנסר פרו ומשמש Co\CEO בחברה לצד שותפו ניצן ינובסקי.

גדל בחבצלת השרון מושב ליד נתניה מלבד כמה שנים בהם התגורר בקונטיקט ארה“ב עם הוריו.
בגיל 15 החל לנגן בגיטרה דבר שהתפתח במרוצת השנים לקריירה שנמשכה 25 שנה כפרפורמר, מלחין, מורה ומדריך אנסמבלים.

במשך שנותיו כיוצר אמיר הוציא שמונה אלבומים ארבעת האחרונים ניתנים לרכישה דרך חברת מגדה מקבוצת האוזן השלישית. כמו כן כיוצר דוקומנטרי הפיק ביחד עם שותפיו ליצירה גיא דגן , רוביק פייגין והצלם\מפיק נועם טייך את הסרט הדוקומנטרי מעבר למילים העוסק בניגון המקודש ביהדות.
הסרט זכה בפרס ראשון בפסטיבל עין יהודית והוקרן ברחבי הארץ ובח“ל בסינימטקים.

פרלמן עסק מגיל צעיר בענפי ספורט שונים כגון גלישת גלים, רכיבה ספורטיבית ובאמנויות לחימה.
בתחום הצ‘י קונג אמיר הנו תלמידם של פרופסור ג‘רי אלן ג‘והנסון וד“ר יאנג ג‘ווינג מינג והנו לומד ומלמד צ‘י קונג וטאי צ‘י ברחבי הארץ עם התמחות בצד הרפואי טיפולי. אמיר הנו בוגר וינגייט ובעל דרגה של מאסטר בצ‘י קונג רפואי.

את תחום הבריאות הטבעית הכיר מביתו שהיה באוריינטציה בריאותית כבר משנות נעוריו. הקשר עם יצחק בן אורי תלמידו של ד“ר הרברט שלטון שהביא לישראל את שיטת ההיגיינה הטבעית השפיע על התודעה והתזונה בבית כבר בשנות נעוריו. כחוקר מטעם עצמו ואוטודידקת בכל תחומי עיסוקיו אמיר ”בלע“ מאות מחקרים ואין ספור ספרים בתחום ואסף מידע על שיטות התזונה השונות , צמחי מרפא, פטריות מרפא והתמחה בתחום הבריאות הטבעית.

התמודדות עם בעיות בריאות של קרובי משפחה מדרגה ראשונה דחפה את אמיר לעסוק בתחום הבריאות הטבעית כעיסוק הטובע 14 שעות עבודה ומחקר מידי יום. בהמשך עבד בחוות הבריאות אלומות תקופה קצרה ועזר בריויזיה של התזונה בחווה. סיים בהצטיינות יתרה קורס רפואה תזונתית במרכז לרפואת הרמב“ם ועבד כסגן מנהל הקליניקה ומנהל מחקר ופיתוח ועבד לצדו של ד“ר גיל שחר במשך שלש שנים כשותף בקליניקה. כמו כן עסק כיועץ בשכר לחברות המפתחות תוספי תזונה ושיתף פעולה כעמית מחקר בפרוייקט שנמשך כשנה וחצי עם חוקרים מאוניברסיטת ביג‘ין בתחום פטריות המרפא ונמצא עד היום בקשר רציף עם פרופסור זהי בין לין מהחוקרים הבולטים בתחום.

בשנת 2016 ייסד את אי.בי.אר תוספי תזונה חברה העוסקת ברפואה טבעית מבוססת מדע ומחקר שנה לאחר מכן בינואר 2017 אי.בי.אר הפכה לחברה בע“מ תחת השם פרלמן סחר אי.בי.אר בע“מ. הליבה של החברה הוא תחום המחקר ופיתוח. החברה מייצרת ליין של פורמולות מבוססות צמחי מרפא. פרלמן המוביל את צוות המחקר ופיתוח נסמך על ידע מסורתי מעולם הרפואה הסינית , אירוודה , צמחי מרפא מיערות הגשם וצמחי מרפא מערביים. כל אלה נבחנים בסטנדרטים מודרניים הן ע“י סקירה מקיפה של תיאורי מקרה ומחקרים, והן באמצאות בדיקות מעבדה מתקדמות וניסיון בקליניקה הנצבר ע“י מטפלים ורופאים איתם החברה נמצאת בקשרי עבודה ושיתוף פעולה הדוק.

חזון ומטרות לעתיד אנו מקווים לראות חינוך לרפואה מונעת , אורח חיים נכון המשלב פעילות גופנית מתקנת כחלק משגרת הימיום, להנגיש את אמנות הריפואה הסינית האנרגטית צ‘י קונג לציבור הישראלי ע“י קיום קורסים להכשרת מדריכים בפריסה ארצית. ולהקדיש זמן ומשאבים למחקר מעמיק דרכו נלמד לגייס את מלוא העוצמה של הטבע ולהפיק מחומרים איכותיים ובריאים תוספי תזונה שיעזרו לציבור להלחם במחלות המודרניות וחיות בבריאות מיטבית לאורך ימים.

אמיר פרלמן
אמיר פרלמן