Home / כללי / אמיר פרלמן מטפל ומומחה לרפואה תזונתית

אמיר פרלמן מטפל ומומחה לרפואה תזונתית

Rate this post

ישנן הרבה שיטות תזונה וכל אחת ואחת מהן "עושה שכל" בדרכה, אז איך נדע איזו שיטה נכונה לכל אחד מאיתנו? האם יש שיטה אחת נכונה לכולם? מתי נכון ללכת על טבעונות ומתי פליאו? האם תזונה קיטוגנית בריאה למרות כמות השומנים? אמיר פרלמן מטפל ברפואה תזונתית חולק מניסיונו בקליניקה עם סטודנטיות של מכללת מעיינות.

אמיר פרלמן מעביר יום עיון בנושא תזונה ככלי עבודה בקליניקה. כללי יסוד , הכרות עם השיטות השונות ועוד… הרצאה חובה לכל מי שעוסק בנטורופתיה, רפואה תזונתית או סתם מי שהתחום קרוב לליבו. כמי שעוסק חי ונושם את תחום הבריאות הטבעית ומתמחה בפטריות המרפא, צמחי המרפא, התזונה ותחום הריפוי בתנועה אמיר פרלמן מטפל בגישה הוליסטית המשלבת תזונה, צמחים וצ'י קונג רפואי. 

לקריאת מאמרים בתחום התזונה של אמיר פרלמן וצוות הקליניקה של אי בי אר צמחי מרפא בקרו באתר הרשמי של החברה שם תמצאו מבחר מאמרים בתחומי הבריאות, צמחי מרפא ותזונה של צוות הנטורופטים ומומחים לתזונה של החברה. אי בי אר צמחי מרפא הנה חברה שפרלמן ייסד בשנת 2016, כיום שותפים בה גם אבנר אבדאב יונתן קליגר ויועד שם טוב. קליניקות מתקיימות בבית שמש, פרדס חנה ובבצת. 

גישתנו היא גישה הוליסטית אמיתית, לראות את האדם כמכלול שלם, גוף ונפש. גילו של האדם, כושרו הגופני, מערכות היחסים ותפקידו בחיים במסגרת עבודתו. לכל אלה משמעות רבה. לכן אנו מאמינים כי יש לערוך תשאול מקיף להכיר את המטופל לעומק ולדעת לתפור ״חליפה על פי מידותיו״. מטפל טוב יודע לבנות תוכנית שניתן לעמוד בה לאורך זמן ולא כמבצע נקודתי. 

 

About אמיר פרלמן

Check Also

הרכבים ופרוייקטים

אמיר פרלמן מנגן מגיל 15 על כלי מיתר, ההרכב הראשון הגיע כשלש שנים לאחר מכן …