Home / כללי / אמיר פרלמן צלילים מרפאים הדגמה מסדנה פברואר 2022

אמיר פרלמן צלילים מרפאים הדגמה מסדנה פברואר 2022

Rate this post

מידי שנה בחודש פברואר מתקיימת סדנת צלילים מרפאים בה אמיר פרלמן מעביר הכשרת מטפלים. חלק מהקסם של טיפול בצלילים מרפאים זה הטבילה באמבט סאונד הממלא את החדר כולו ועוטף את כל המטופלים באוירה, נותן למטפלים פעמה המסנכרנת את כולם בטיפול.

בסרטון שלפניכם אמיר עובד עם שילוב של קערות קריסטל ומתכת, המוזיקאליות והחיבור לכלי התידור המוזיקאי באים לידי ביטוי במה שאמיר מכנה הרוטב של הטיפול, הצלילים המקיפים או בשמם המקצועי באנגלית  Room Fillind sound. הריפוי בצלילים זו אמנות הדורשת שילוב של מוזיקאליות, איכויות אנושיות כמטפל והבנה של המבנה האנרגטי האנושי. בטיפול בכמה מטופלים בו זמנית יש משמעות מעמיקה גם לקשב וליכולת העבודה כצוות של כמה מטפלים.

 

אמיר פרלמן מדגים עבודה עם קערות

אמיר פרלמן צלילים מרפאים סודות העבודה עם כלי תידור

במהלך הסדנה משתתפי הסדנה עוברים טיפול ולומדים לעבוד עם כלי תידור, מלבד החוויה איתה כל משתתף יוצא שהיא עניין לעצמו, ההתנסות בבודה עם כלי תידור דורשת זמן ומיומנות רבה. כמו גם לימוד טכניקות הפקת קול. עבור אמיר פרלמן צלילים מרפאים הם המשך טבעי של עבודתו כמוזיקאי במשך שלושה עשורים מחייו. זהו פן עוצמתי נוסף בו ניתן לפגוש את המוזיקה ודרכה לפגוש את עצמך, את עולמך הפנימי האנרגטי.

אחד מכלי התידור המרכזיים זו הקערה הטיבטית ונשתף כאן גם סרטון בו אמיר מדגים טיפול עם קערה טיבטית. תלמידו אבנר אבדאב עושה ברקע את עבודת המילוי חדר. גם הדגמה זו צולמה במהלך סדנת צלילים מרפאים בחודש פברואר 2022. לפרטים והרשמה לסדנת צלילים מרפאים בקרו באתר של מדיקל צ'י קונג ישראל.

 

אמיר פרלמן צלילים מרפאים טיפול עם קערה טיבטית

תוכלו לקרוא על ששת הצלילים המרפאים בחומרי העשרה באתר הרשמי של מדיקל צ'י קונג ישראל. במאמר זה אנו מתרכזים בעבודה עם כלי תידור. כלי נוסף עוצמתי במיוחד הוא תוף המסגרת. אחד הכלים הקדומים ביותר שהלכה למעשה כמעט ואין תרבות שאין לה את תוף המסגרת המסורתי שלה. להלן סרטון עם הדגמה של אמיר לטיפול באמצעות תידור עם תוף מסגרת.

 

About אמיר פרלמן

Check Also

הרכבים ופרוייקטים

אמיר פרלמן מנגן מגיל 15 על כלי מיתר, ההרכב הראשון הגיע כשלש שנים לאחר מכן …